ایده های خلاقانه برای ساخت کاردستی با بطری خالی
بنفشه
کودکان نوآموزان مربیان پیش دبستانی
نگارش در تاريخ سه شنبه 11 اسفند 1394برچسب:, توسط افسانه بازشاد

امروز تصمیم دارم ساخت کاردستی با بطری پلاستیکی رو بهتون یاد بدم تا بتونید توی خونه و با بطری های خالی که دارید کاردستی های جالبی درست کنید و از هنر و سلیقه تون بهترین استفاده رو ببرید و از این کاردستی ها در تزیین منزل و به عنوان دکوری استفاده کنید. با این آموزش زیبا و متفاوت همراهم باشید.

 

آموزش ساخت کاردستی با بطری:

درست کردن کاردستی با بطری کار خیلی راحتیه، شما میتونید توی خونه وبا کمی چسب وسایل و کاردستی های زیبایی بسازید و از اونها نهایت استفاده رو ببرید. یکی از این وسایل که توی خونه کاربرد زیادی هم داره ساخت گلدان با بطریه که به راحتی با یک بطری خالی و سی دی درست میشه و با یه اسپری طلایی یا نقره ایی زیباییش کامل میشه.

کاردستی با بطری

اینم چند نمونه گلدان دیگه که با بطری های خالی و یه کم هنر و خلاقیت ساخته میشه و همه جای خونه میتونید از این کاردستی ها استفاده کنید.

 

کاردستی با بطری

کاردستی با بطری

کاردستی با بطری

همچنین میتونید با بطری های سفید و سبز رنگ و به کمک کمی فوم یا کاغذ یه گل زیبا درست کنید.

کاردستی با بطری

البته میتونید گلبرگ هایی که درآوردین رو رنگ بزنید و یه گل متفاوت و زیبا داشته باشید.

کاردستی با بطری

دیدید ساخت کاردستی با بطری چقدر راحت و متفاوته؟ خب حالا دو تا بطری برید و با قسمت انتهای اونها یه سیب پلاستیکی زیبا به شکل زیر درست کنید.

کاردستی با بطری

حالا با بطری های خالی و کمی هم هنر نقاشی و خلاقیت چند تا جاقلمی زیبا درست کنید و اونها رو توی خونه و هر جا که دوست دارید قرار بدین و وسایل ریز رو داخلش بذارید.

کاردستی با بطری

کاردستی با بطری

کاردستی با بطری

یکی از کاربرد های بطری خالی استفاده از پلاستیک اونه. چند تا بطری در رنگ های مختلف تهیه کنید و از دیواره اونها چند تا برگ دربیارید و لبه های اونو با هویه بسوزونید و به وسیله سیم به هم متصل کنید و یه لوستر زیبا درست کنید.

کاردستی با بطری

اینم یه جاشمعی زیبا که به راحتی با بطری ساخته میشه.

کاردستی با بطری

همینطور که در تصاویر زیر میبینید کاردستی با بطری تنوع زیادی داره، میتونید توی خونه و به راحتی هر کدوم از کاردستی های زیر رو بسازید.

کاردستی با بطری

کاردستی با بطری

کاردستی با بطری

کاردستی با بطری

خب دوستهای خوبم امیدوارم از آموزش ساخت کاردستی با بطری خوشتون اومده باشه و اونها رو به شکل های مختلف و با خلاقیت های بیشتر درست کنید. راستی سری هم به بقیه آموزش ها بزنید. شاد و موفق باشید دوستهای خوب و مهربونم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: